zondag 19 maart 2023 om 10.00 uur

Zondagse eredienst
Voorganger(s): Mw. J. Platteeuw - de Koeijer
Tekst(en): Genesis 22 vers 1 t/m 14 NBV21 (door lector) en Lukas 23 vers 26 t/m 32 NBV21 (door voorganger)
Ouderling(en): Hr. Henk Baas en lector Mw. Coby Jumelet
Organist: Hr. Bert Alderliesten

Orgelspel
Mededelingen door ouderling van dienst
Aanvangslied: Psalm 122 vers 1
Groet
V: De Heer is met u allen.
G: ZIJN VREDE IS MET U.
Bemoediging | drempelgebed
[Gemeente gaat zitten]
Zingen:         Psalm 122 vers 2 en 3
Kyriëgebed | Gebed om de opening van de schrift

Aandacht voor de kinderen | projectlied | kinderen gaan naar de kindernevendienst
Schriftlezing Oude Testament: Genesis 22 vers 1 t/m 14 NBV21 (door lector)
Zingen: Lied 941 vers 1 en 2
Schriftlezing Nieuwe Testament: Lukas 23 vers 26 t/m 32 NBV21 (door voorganger)
Zingen: Lied 941 vers 3 en 4
Verkondiging
Zingen: Lied 837 vers 1, 3 en 4
Gebeden
Collecte
Slotlied: Lied 800 vers 1 en 3
Zending en zegen met gezongen amen

Kindernevendienst: Mw. Daniëlle Baas of Mw. Sylvia Lokerse
Koster:   Hr. .......................
Beamer:Hr. Willem Blaasse

Diaconie collecte bestemd voor  Stichting Sri Lanka.
De Stichting Netherlands Sri Lanka is een particulier initiatief geweest van vier Goesenaren, dat ontstaan is naar aanleiding van de tsunami in Zuid-Oost Azië in 2004. Het doel van de stichting is mee te helpen (wees)kinderen in Sri Lanka zicht te geven op een betere en meer hoopvolle toekomst. Dankzij giften en donaties hebben we nu vier kindertehuizen kunnen bouwen, waar we maximaal honderd kinderen een veilig en liefdevol thuis kunnen bieden, onderwijs kunnen laten volgen en medische zorg kunnen geven.

Bank rek.nr. NL27 ABNA 0488 538 149 t.n.v. Diaconie Prot. gemeente ’s-H.H.kinderen

Kerkvoogdijcollecte bestemd voor de Stookkosten
Bank rek.nr. NL98 RABO 032 0536 440 t.n.v. Protestantse gemeente ’s-Hr.H. kinderen